Från: Christoph Matthei [mailto:christ...@matthei.org]
Skickat: den 6 mars 2013 12:55
Till: Talk-se@openstreetmap.org
Ämne: [Talk-se] landuse i Norra Dalarna

Hej!

Jag har gjord ganska mycket med skog ritning i OSM i norra dalarna
(Mora, Orsa, Älvdalen kommun). Jag har tagit information från Corine
Landcover och det var faktiskt ganska mycket jobb.
Men nu är ganska mycket borttagen och jag vet inte vem har gjort det och
varför och hur man kunde göra om det igen.
Det verkar så att användar "fringillus" har något att göra med det.

Vet någon mer om det? Och hur man kan fixa det?

Tack.

/Christoph