Hepp,

Kanske bäst att ta upp detta till diskussion. Changeset
http://www.openstreetmap.org/browse/changeset/15767883 gör att
multipolygonrelationen 1968103, som jag återställde igår, åter är trasig vilket
leder till att ett enormt område renderas fel. Frågan är väl om changesetet ska
rullas tillbaka eller om lokala mappare fixar till relationen så dess yttre
skal är slutet igen.

/Joakim