Tack alla för kommentarer, både på och av listan! Får först be om ursäkt för
ett par trasiga länkar i första mejlet, antar ni lyckades hantera dem själva.

Har precis lagt upp en ny version.

* Gatunamn på highway=pedestrian. Gamla stan i Stockholm var i princip tomt på
gatunamn.

* Streckad mittpunkt i highway=path, cycleway, footway, pedestrian, steps och
bridleway. Samma still på alla. Ger inte lika mycket information om vad som är
vad men blir i utbyte inte så plottrigt, vilket var anledningen att jag till en
början undvek dem. Skall experimentera med olika tjocklekar på strecken, kanske
kan fungera.

* Husnummer nu bara på zoom 18.

* Namn på residential optimerat lite mer efter ett par fler städer. Små områden
(kvarter etc) syns nu inte så ofta på låg zoom. Ser lite kul ut med stora
området Ubåten i västra hamnen Malmö på låg zoom.

* Tunnlar går under och inte över building=

Och lite annat småpill.

Skall försöka mig på de andra förslagen i morgon.

                        kalle