Tack för tipsen. Ska gå igenom allt i detalj när jag får tid nästa gång.
Men en snabb fråga angående relationer, ordningen spelar alltså roll?

I JOSM så råkade jag trycka på "reverse the order of relation members" en
gång men hade för mig att jag korrigerade detta så det såg rätt ut men
antagligen inte.

--
Christoffer Holmstedt