ÖPNVkarte verkar inte fungera för Västerås. Nya tilläggen har inte laddats
över sedan jag ändrade. Däremot insåg jag i veckan att de kartor som
används på Västeråsbussarna laddas direkt från Thunderforest [1]. Där är
allting uppdaterat enligt mina ändringar.

[1] https://www.thunderforest.com/maps/transport/

Christoffer Holmstedt