Hej. Jag är inte särskilt kunnig inom licens-juridiken, men ifall datat finns som CC0 hos Vattenmyndigheterna, går det inte att ta det direkt därifrån? Eller är det olämpligt format eller liknande?

Jag jobbar på SMHI (men inte med detta) så jag kan gå och prata med folk ifall det skulle behövas.

Mvh Christian