Jaz sem na Geopediji gledal predvsem planinske in kolesarske poti. Po mojih
izkušnjah podatki niso zanesljivi. Večji del poti je približno točen, marsikje
pa poti manjkajo oziroma so vnešene poti, ki ne obstajajo.
S "približno točen" pa mislim na probleme s projekcijo oziroma koordinatnim
sistemom. Projekcija in koordinatni sistem na Geopediji je dokaj samosvoj.
Zato bi podatke bilo težko uvoziti. Razen tega marsikje planinske poti
odstopajo nekaj sto metrov od dejanskega stanja.

Če bi že skušal dobiti dovoljenje za uporabo Geopedije pri delu na OSM, bi se
najbolj splačalo dobiti dovoljenje za uporabo ortofoto posnetkov. Tako bi
lahko enostavno dobil informacije o vegetaciji, vodotokih, zgradbah, poteh in
cestah, ki drugače niso dostopne, daljnovodih, ...
Seveda bi pred dejansko uporabo moral pripraviti orodje, ki bi prilagodilo
projekcijo ortofoto posnetkov za OSM.