Ja, Slovenija ima napačno zavedeno projekcijo, zato se pogosto zgodi, da so
koordinate za približno 500m zamaknjene v smeri vzhod zahod. Potem sta pa še
hkrati v veljavi dva sistema, da je zmeda še večja. :D

Uvažanje podatkov od tam ni legalno, kontaktirat je potrebno neposredno vire
podatkov in od njih dobiti dovoljenje, da lahko podatke neomejeno širiš in
uporabljaš tudi v komercialne namene. Geopedija je sicer super kot "izložba",
v kateri državne inštitucije lahko pokažejo kakšne vse podatke imajo, ni pa
praktično uporabna (razen za ročno klikanje), ker so oni podatki ravno toliko
zaklenjeni kot so bili prej.

Glede natančnosti: ja, že kolesarske steze po ljubljani se precej razlikujejo
od dejanskega stanja.

Tudi če uspeš pridobiti dovoljenje (kar bi mimogrede lahko zelo enostavno), se
poraja vprašanje pod kakšno licenco smejo biti izpeljave iz ortofotov. Tu bi
bilo verjetno dobro dobiti kak nasvet pravnika, ki se s temi stvarmi ubada.

Še vedno pa ostajajo podatki, ki jih na ortofotih ne moremo videti, npr.
avtobusna postajališča primestnega potniškega prometa.

lp,
Gašper