Mimogrede,

Vprašal sem na PZS, kjer še ne vedo, kaj bodo s svojimi podatki. Bomo
pač morali počakati, da se PZS odloči, kako in kaj. Seveda je problem,
ker so oni pri izdelavi katastra uporabili GURSove podatke. Lahko pa
bi od njih dobili vsaj GPS sledi, ki so jih posneli markacisti in
drugi člani. Tega imajo kar nekaj. Pustimo se presenetiti.

LP Martin