Pozdravljeni OpenStreetMapovci,

zanima me pravilnik glede prerisovanja iz Državne pregledne karte merila
1:50.000, ki je javno dostopna preko WMS storitve
http://prostor2.gov.si/ows2-m-pub/wms

http://directory.spatineo.com/service/8284/
Tu je navedeno:

> *Fees*
> Brezplacno / Free for public use
> *Access constraints*
> Dovoljena samo nekomercialna uporaba. No-commercial use only.

Opazil sem, da je OSM precej strog glede upoštevanja teh licenc, kar je
razumljivo.

Glede na to da je OSM nekomercialen, bi lahko ta sloj uporabljali za
podlago, mar ne?
Ima kdo kakšno pravno podlago, oziroma se lahko pozanima pri GURS?

Našel sem pa tudi nekaj drugih WMS storitev, ki bi lahko bile uporabne, ali
pa ne. Če ne za OSM, pa za kaj drugega, če komu pride prav.​

   - *http://gis.arso.gov.si/geoserver/ows
   <http://gis.arso.gov.si/geoserver/ows>* - javno dostopni meteorološki
   podatki ARSO-ta
   - *http://pektolit.geo-zs.si/cgi-bin/ogk100-geozs?VERSION=1.1.1&;
   <http://pektolit.geo-zs.si/cgi-bin/ogk100-geozs?VERSION=1.1.1&;>* -
   Geološka karta Geološkega zavoda SLO
   - *http://gis3d.urszr.si/pds/wms* <http://gis3d.urszr.si/pds/wms> - WMS
   od SPINa <http://spin.sos112.si/SPIN2/Javno/GIS/GraficniPrikaz.aspx>. Tu
   je zelo dober ortofoto (satelitski posnetki), podatki pa niso javno
   dostopni *per-se*, vendar ta URL lahko najdeš, če se malo znajdeš v
   sourcu od SPIN-a. Uporablja projekcijo EPSG:2170 z nekim offsetom, ki mi ga
   še ni uspelo pravilno konfigurirati v QGIS / Leaflet / JOSM.
   - *http://www.kis.si:80/geoserver/wms <http://www.kis.si/geoserver/wms> *-
   javno dostopni podatki kmetijskega inštituta; pedološka karta in takšne
   stvari.

Veselo risanje,

Žan