> Je pa res, da se je vmes spremenila tudi OSM licenca in da bi vseeno
> nekateri raje kupovali podatke od Gursa, kjer niso omejeni z "share-alike"
> klavzulo.

To je dober argument​​. Lahko se tudi osebno oglasi tam, ali pripravi kak
dopis. Če že omogočajo nekaj free, pa naj bo *free*.

Dodajam še eno ljubljansko (LUZ / Urbinfo Mestne občine Ljubljana):

Uuu...​​ takšne ločljivosti DOF Ljubljane pa še nisem videl.

Se je pa v zadnjih par letih na OSM nabrala kar lepa količina GPS sledi,

Po cestah že​​, veliko pešpoti pa ni, ki drugod so. Meni še najbolj moteča
je pa naravnost odsekana gozdna meja nad Žirmi, ki jo opazujem že odkar sem
prvič naletel na OSM.
Z DPK 50 bi se vegetacijo dalo lepo dopolniti, že zaradi estetike
zemljevida. Bing je precej nekonsistenčen z resolucijami. Primer: Postojna
http://www.openstreetmap.org/edit#map=15/45.7749/14.2097
Popolnoma neuporabno.

lp,
žan