Nekaj smo poskušal (večkrat), vendar je vedno bilo tako, da tudi če smo
dobili kakšno "dovoljenje" prek maila, nismo bili sigurni ali se zavedajo
implikacij takšnega uvoza (npr. da bo potem nekdo raje uporabil zastonj OSM
podatke kot plačal Gursu). Je pa res, da se je vmes spremenila tudi OSM
licenca in da bi vseeno nekateri raje kupovali podatke od Gursa, kjer niso
omejeni z "share-alike" klavzulo.

Tukaj sem našel nekaj arhivskih mailov na to temo, verjetno je tega še več:

   -
   https://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-si/2009-August/000085.html
   - https://www.mail-archive.com/talk-si@openstreetmap.org/msg00174.html

lp Igor