Živjo Aleš,
hvala za vprašanja.
Predpostavljam, da uporabljaš iD urejevalnik.

Mnogo tega je na wiki.openstreetmap.org
Linke bom skušal dobit naknadno.
To teh prideš tudi z info ikonco pri izbranem tagu. Nikar ne spreglej "project:
Slovenia", je nekaj zbranih info in specifik.

Dne, 31. januar 2019 22:50:24 GMT+01:00, Ales Casar <a...@homemade.net> sporoča:
>       Pozdravljeni!
>
>Tu in tam poskušam kaj popraviti in dopolniti na OpenStreetMap in mi
>kar
>nekaj stvari ni jasnih. Mogoče bo kdo vedel kaj odgovoriti.
>
>Zelo očitno se vidi zamik med mapiranimi elementi, verjetno pretežno iz
>
>rabe tal, in Bingovim posnetkom v ozadju. Kaj je prav? Kako mapirati?
>Po
>posnetku ali po občutku, kakor je mapirana okolica?
Vključi si prikaz GPS sledi in poravnaj satelitsko sliko. Pri razgibanem terenu
to počni večkrat, ker so drugačni zamiki.

>Katero kategorijo cest pripeti javnim cestam, praviloma v občinski
>lasti, po vaseh, ki povezujejo različne dele vasi, ne pa tudi različne
>vasi med seboj? A je to Unclassified road? Ali Residential road, čeprav
>
>v neposredni okolici ni nobenih hiš? Kaj tretjega?
>
>Kako je s hitrostmi na cestah? A se tam piše formalno dovoljeno
>hitrost?
>Ali neko realistično hitrost? Obstaja recimo ogromno kolovozov, kjer je
>
>formalno dovoljeno voziti 90 km/h, v praksi pa gre bolj kaj okrog 5
>km/h. Če imaš dober traktor. Z običajnim avtom pa verjetno 0.
Menim, da ni potrebno vnašati omejitev, če ni podana s tablo.

>Kako prestavljati en element, kjer imaš na isti liniji vse živo, recimo
>
>cesto, mejo med občinami, mejo med regijami, državno mejo, mejo med
>regijami v oni drugi državi, pohodniško pot, avtobusno linijo, ... ? In
>
>je potem potrebno premakniti recimo samo cesto, ne pa s seboj potegniti
>
>še državne meje. In podobno.
Prepričaj se, če je res potrebno le to premaknit.
Če označiš cesto (nekje, kjer ni združena) in potem točko ceste, kjer želiš
premaknit z desnim klikom boš dobil 'razdruži' ikono.

> [...]
>betonski robnik) ne šteti dvakrat?
>
>Ali se poti morajo dotikati hiš z naslovom? Se mi zdi, da se potem pri
>iskanju poti ob vpisu naslova nekako bolj pogosto najde tisto lokacijo,
>
>oz. manjkrat reče, da na tisti relaciji pot ne obstaja.
>
>Kako narediti recimo transformer_tower? Sem poskušal narisati zgradbo
>in
>potem izbrati, da je transformer tower, pa nikakor ni šlo. Na nek način
>
>je uspelo, če sem izbral transformer, ki sem mu potem dodal tag
>building:transformer_tower, ampak je spet čudno.
To sem tudi sam vnašal, zgleda kot da ne renderira take zgradbe.

>Recimo, da je to to zaenkrat.
>
>Lep pozdrav,
>               Aleš

Mitja Jež, univ. dipl. ing. el.
https://mitja.jež.si
73 S58MJ
Poslano s telefona, oprostite za zatipkane napake.