Aleš Časar piše:
Kako narediti recimo transformer_tower? Sem poskušal narisati zgradbo in
potem izbrati, da je transformer tower, pa nikakor ni šlo. Na nek način
je uspelo, če sem izbral transformer, ki sem mu potem dodal
tag building:transformer_tower, ampak je spet čudno.

V JOSM urejevalniku narišeš kvadrat in mu v
preset -> Man made -> building vrednost 'yes' zamenjaš s
'transformer_tower' - to vrednost celo ima v menuju običajnih
vrednosti polja. Zraven sodi še Man made -> Power -> Power substation,
oz. atributa power=substation in (običajno) substation=minor_distribution

V iD urejevalniku narišeš kvadrat, potem pa v Building rubriki
v polju 'building' zamenjaš besedo 'yes' s 'transformer tower'.
Tega sicer ni v pull-down menuju, a ko začneš tipkati, ga
očitno najde in dopolni besedo do konca.

Postajajo pa ti visoki stolpi že redkost. Bolj običajne so
kockaste hišice, pri njih je primernejši building=service .

Če pa je transformator že na daljnovodnem stolpu, se
kar stolpu doda podatek o transformatorju.

Mitja Jež piše:
building=transformer tower
To sem tudi sam vnašal, zgleda kot da ne renderira take zgradbe.

Sem sedajle poskusil in vsaj OSM spletni zemljevid ga nariše
(npr v Dobrovi pri Ljubljani na koncu daljnovoda). Morda se je
to spremenilo - vem npr, da se včasih niti building=residential
hiše niso narisale (narisane so bile le vse vrtne ute in pasje
hišice ter garaže, stanovanjske pa ne), pa je sedaj popravljeno.

  Mark