Popravek popravka :-)

Pri avtocestah in drugih večjih cestah, kjer sta nasprotni vozišči fizično
ločeni sta običajno vrisana vsako vozišče posebej kot enosmerna cesta
(smerno vozišče)

Vnaša se lahko tudi pasove, vendar praviloma ne kot ločene (vzporedne)
poti, ampak s tagi na osnovni cesti (oz voziščem).

https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Lanes

Stvar renderinga je pa ali se to kje prikaže ali ne. Jaz tega še nisem
videl izrisanega s takšnimi podrobnostmi na spletnem zemljevidu, se pa to
pojavlja v navigacijah, kjer vozniku pomaga pri razporejanju pred
križiščem. Nekaj takšnih primerov je videti na
https://github.com/osmandapp/OsmAnd-ios/issues/148

Lp,
Štefan

ned., 10. feb. 2019 18:05 je oseba Igor Brejc <igor.br...@gmail.com>