Nekem amikor mind a kettő fenn volt, a Word minden indításkor konfigurálta
magát (2003 és a 2007 is). Állítólag más problémák is vannak (Access, Outlook),
 de azzal már nem foglalkoztam, mert annyira idegesített, hogy minden
induláskor 2-5 perc mire a Word feláll, hogy leszedtem a 2007-et.
Nem lenne jobb megoldás egy dual bootos gép, két XP-vel? Esetleg egy harmadik
partíció a közösen használt adatoknak.

>csak a 2007-est tudja használni, a másik csak a 2003-ast, ezért mindkét
Office-t fel
>kellene telepíteni a gépre. Van erről valakinek tapasztalata? Lehet-e?
Vannak-e