To: "Techinfo" <techinfo@lista.sulinet.hu>
Sent: Thursday, May 07, 2009 2:54 PM
Subject: Re: két office egy XP-n

Sziasztok

Mivel Hábel György levelében megszólítatta ezért én is hozzászólnék

Valóban az elmúlt 1-2 hétben én is foglalkoztam ezzel a kérdéssel melynek
eredménye:

"MS weboldalon találtam egy angol anyagot, mely szerint registry fel kell
venni megadott helyre egy 1 értékű DWORD-öt
(HKEY_CURRENT_USER/Software/Microsoft/Office/12.0/Word/Option), mely a
folyamatos indításkori konfigurálgatást megszünteti a WORD, EXCEL,
PowerPoint, InfoPath esetében azonban az ACCESS indítására hatástalan."
(2009.05.12 12:55)

Tehét a reg key az Access-t kivéve nálam magoldotta a problémát, viszont
accessnál más bajt is okozott: nem minden jelentés futott le rendeesen
illetve volt ami hibás eredményt hozott.
Azóta Rózsa Lászlótól kaptam mégegy javaslatot melyet még nem volt időm se
megnézni se kipróbálni de azért megosztom (felelősséget nem vállalok):

"Szia!

Bocsi, hogy magánban zavarlak, de találtam a neten egy lehetséges megoldást
problémádra. Kipróbáltam és nálam megy. Igaz, nem használok outlookot. A két
reg
módosítás után szó nélkül indul mindkettő változat, telepítési beállítások
és konfiguráció
nélkül.
Ha gondolod próbáld ki:

http://uksbsguy.com/blogs/doverton/archive/2007/07/21/how-to-get-rid-of-the-installer-
configuration-dialog-when-running-office-2007-and-office-2003-on-the-same-system-for-
vista-and-other-versions-of-windows.aspx

XP prof sp2 volt nálam az op.rendszer. Remélem tudtam segíteni, és bocsánat
a zavarásért.

Üdvözlettel: Rózsa László"

Egyébként több ok miatt is én úgy tűnik a virtualPC-s megoldást fogom
választani.

Üdvözlettel

Zééé