Üdv!

Nekem amikor mind a kettő fenn volt, a Word minden indításkor konfigurálta
magát (2003 és a 2007 is). Állítólag más problémák is vannak (Access, Outlook),
 de azzal már nem foglalkoztam, mert annyira idegesített, hogy minden
induláskor 2-5 perc mire a Word feláll, hogy leszedtem a 2007-et.

Ezt nem tapasztaltam, bár én úgy szoktam, hogy a cd(k) tartalmát bemásolom a C gyökerébe egy officetelepito mappába, és onnan telepítek. Cca 600 MB, bőven elfér még a 20-as hdd-ken is.
Ja, és full telepítés, Office Segéd kivételével... :-)

Nem lenne jobb megoldás egy dual bootos gép, két XP-vel? Esetleg egy harmadik
partíció a közösen használt adatoknak.

Az se rossz. Ha izmos a gép, akár valami VirtualBox-szal is lehet...

Múlt héten volt erről szó, Szabó Zoli írt egy registry kulcsot, de mintha az se segített volna.

Gyuri