-----Original Message-----
From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Fodor Zsolt
Sent: Wednesday, July 15, 2009 8:38 AM
To: techinfo@lista.sulinet.hu
Subject: RE: Re[2]: Office2003 és 2007 egyazon gépen

On Wed, 15 Jul 2009 08:16:22 +0200, Ambróz Zoltán wrote

> Éppen ott a legproblémásabb, hiszen praktikusan
> 3 évig (de legalább egy) együtt él a kettő.

Igazad van,

<off>
ezt azonban sohasem ertettem meg, szvsz nem eletszeru es ezert legkevesbe sem
praktikus. Ha a munkahelyen valtas van, akkor valtas van es kesz. Jobb helyeken
egy tanfolyam utan, de utana valt es nem nyavalyog a regivel meg x ideig. Tudom
(neha oraado vagyok), hogy egy elkezdett anyagot uj eszkozzel nehezebb tovabb
folytatni, de hat ezzel a metodussal talalkozik a gyerek kesobb is a majdani
munkahelyen, nem ezt kellene tanitani? (meg aztan nem kepernyo-elrendezest, meg
mondd-meg-melyik-legorduloben-van-az-a-menupont -ot tanit az ember..., pedig
most elsosorban a ribbon miatt keszulunk hanyatt esni.)
</off>

valoszinuleg nem en fogom megreformalni (szerencsere? :) a tanitast
Udv, AZ

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4244 (20090715)