-----Original Message-----
From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Fodor Zsolt
Sent: Wednesday, July 15, 2009 9:32 AM
To: techinfo@lista.sulinet.hu
Subject: RE: Re[2]: Office2003 és 2007 egyazon gépen

On Wed, 15 Jul 2009 09:16:27 +0200, Ambróz Zoltán wrote

megismetlem

> Egyik szempont a munkahely (bár ilyen alapon mikor odaérnek,
> lehet más szoftver azokon a gépeken), másik szempont az
> érettségi.
nem arra gondoltam, hogy el lehet biztosan talalni a majdan hasznalatos
verziot, hanem arra, hogy a munkaado hozzaallasat is valahol tanitani kell. Ha
eljon a valtoztatas ideje, es a tulaj penzt fektet a valtasba, akkor levaltja a
szoftvert es vagy megtanulja a delikvens, vagy masnap olyan jon helyette aki
ismeri az ujat es legkozelebb is valtani tud.

> Vannak szép számmal, akik csak 9. évben tanulták az informatikát,
> fakultációra nem járnak. Ilyen-olyan módon sok helyen megteremtődik
> a lehetősége annak, hogy a vizsga évében délutánonként, szervezett
> keretek között (mondjuk 10-15 órában) felelevenítsék tudásukat.
> (Lehet, hogy tévedek és alig van ilyen hely, ilyen helyzet.)
> Nos ekkor átszoktatni őket egy új eszközre meglehetősen
> reménytelen vállalkozás.
Erre, bevallom, nem gondoltam (egyebkent meg csak dormogtem)

Nagyon OFF mar, de azt azert erdekesnek tartom, hogy ha a kezukbe adsz egy
vadonatuj (User Interface-szel rendelkezo :) telefont, harom percen belul
tudnak vele nemcsak telefonalni/SMS-ezni, hanem a sajat kepernyovedojuk lesz
rajta, akkor es ugy csorog, ahogy akarjak, stb. Ahhoz maskepp allnak hozza.
Kivaloan ismerik a mobilon elerheto funkciokat, es megkeresik oket pillanatok
alatt. Na, hat ez kene a Word/Excel/...-ben is. Alapos targyi tudas eseten a
GUI masodlagos.

Udv, AZ

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 4244 (20090715)