Molnár Péter írta:
Egeszen biztosan kitoltottek egy papirt, amit ala is irtak.
Sajnos pipalos papirrol van szo, tehat utolag is bepipalhatnak.
Igaza van annak, aki a helyben jegyzokonyv felvetelet hangsulyozta.
Ettol fuggetlenul mindenkeppen jeleznem, s ha a szervezo iskola nem vevokepes, akkor marad a szobeli kihagyasa.
jogállam nem játszik ilyenkor?
kiskapu kell?
kötelességet szegett a szervező iskola, vigye ő a balhét, ne a diák, aki felkészült, előrehozta, kvázi biztosra ment!
nincs olyan mód, hogy a felelősök szívják meg, ne a szülő-diák páros?
némelyiket ismerem, (ez egy egész tanulócsoportot érintett) már 8-adikos korában le tudott volna némelyik érettségizni, de tényleg gáz az Office2003 helyett Office2007 éles helyzetben időre, (múltkor tíz percig kerestem egy megszokott menüpontot PowerPointban pl. én is, mikor először láttam, nade vizsgán!)

:(((

sl