On Sun, Nov 22, 2009 at 02:56:58PM +0100, Pribojszki János wrote:
> Kedves Somogyi László!
>
> 2009. november 19., 20:34:28, írtad:

> A rendszergazdát csak ne rúgassuk ki. Ő egészen biztos azt teszi fel a
> gépekre, amit utasításban kap.

És nem tudom, hogy szabályos-e, de szerintem igyekszik segíteni. Volt most
egy diákom, aki máshol most ősszel előrehozott (emelt szintű) vizsgát tett.

Mesélte, hogy a vizsga fél órás(?) csúszással kezdődött, mert a gyerekek
(nem az enyém) honlapszerkesztéshez az Office csomag része c. dolgot
jelölték meg (az enyém tudta, hogy mostanában a Frontpage nem része az
Office-nak), és ott szembesültek vele és estek pánikba amiatt, hogy nincs
Frontpage a gépeken, úgyhogy a rendszergazda nekiállt Frontpage-et tolni
a gépekre...

Aztán amikor elkezdték, kiderült, hogy nincs is html-szerkesztés a feladatok
között. :)

--
PTG
Offer limited to residents of the contiguous United States.