>Ez evidens. Egyébként nem tudom, hogy van: oszthatnak be hozzánk
>külső vizsgázókat csak úgy? Vagy arra külön jelentkezni kellene?
>Mert én is utálnám, ha egy diáktól olyan papírt jönne, amin Office2007
>meg photoshop van, miközben itt az összes gépen 2003 meg GIMP.

Emelt szinten igen. Ha az iskola emelt szintű vizsgahely, akkor olyan gépet
kell biztosítanod, amit a diák megjelöl, de ilyenkor az OKEV ad licencet. A
papíron ilyenkor a központilag megjelölt érettségi szoftverek vannak. Neked
"csak" a feltelepítés-újratelepítés dicső munkája marad, hihetetlen mennyiségű
pénzért.
Ha az iskola középszintű vizsgázóhely, akkor Te állítod össze a szoftverlistát
(magyarul kiveszed a táblázatból a Vista/Office2007/stb-t, ha nem akarod vagy
nem tudod biztosítani). Az intézménynek annyit kell biztosítani, hogy a
megadott szoftverekkel az érettségi feladat megoldható legyen. Ha valakinek nem
tetszik a szoftverlista, mehet máshova érettségizni.