2009. 12. 1, kedd keltezéssel 12.51-kor ParaTrooper ezt írta:
> Sziasztok!
>
> Sajnos az archívumban (*.txt) nem tudok normálisan keresni,

Igen. Itt a listán egyszer valaki elpöttyintette, hogy a listán úgy
lehet keresni, ha keresődbe, mondjuk Google, beírod a keresendő szót és
utána írod, hogy site:Lista.sulinet.hu.

Például, ha meg akarom nézni, hogy Linux hányszor szerepel a lista
archívumában, akkor ezt kell a Google keresőjébe írni:

linux site:Lista.sulinet.hu

Én már vagy 2-3-szor megismételtem ezt a leírást, de időről-időre ismét
felvetődik ez a probléma.

Sok sikert a kereséshez.

NagyJó

> Mivel a célgép nem egy erőmű linux-ra gondoltunk.
> :-)
De ugye ne gondolod komolyan azt, hogy ugyanarra a teljesítményre a
Linux kevesebb powerrel képes.
Én ugyan szabad software párti vagyok és örülnék annak, ha linux-al
kezdenétek foglalkozni, de nem igaz az, hogy a linux jóval kissebb
hardware mellett jobb teljesítményt nyújt mint a hasonló MS-es
programok.