Azert fognak megkovezni (ti. a windowsosok), mert kihagytad a szamitasbol az uj
udvosket, a Server Core-t. J

Udv, AZ

From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Administrator HMG
Sent: Tuesday, December 01, 2009 3:36 PM
To: techinfo@lista.sulinet.hu
Subject: Re: Linux web szerver

2009/12/1 Nagy József <nag...@t-online.hu>

Én tehát azt tartom, hogy inkább korrekt infót adni és ha ezek után még
mindig kíváncsi az illető, akkor Linux-os lesz.

Mint ahogy en is irtam - ez Igy korrekt volt!
- Ha csusztatast erzel abban amit irtam akkor sajnalom.
Gondolom lesznek akik engem igazolnak.

Csak annyit akartam jelezni, hogy az eroforras igenyt elsosorban nem a Linux
rendszer mint server igenyli, hanem a linux rendszer mint desktop  - es a linux
eseteben nincs a ketto egymasra kenyszeritve mint pl. a windows serverek
eseteben...

(Jajj most fognak a windowsosok megkovezni - de ne tegyek mert jo magam is
desktop-server parti vagyok... Azaz jelenleg egy szerverol irom a levelemet -
jujj meg kell gyonni - mert egy igazi linux szerveruzemelteto most forogna a
sirjaban... :) Szoval semmi nem tokeletes es mindent osszekutyulok, de ez igy
korrekt. Linux alatt sokfele valasztasi lehetoseg van mind a teljesitmeny mind
mas szempontbol. En ezt valasztottam - de azert mert valki kezdo linuxos meg
nem kell hozzam hasonloan valasztania. Azaz csinalhat desktop nelkuli szervert
is, es az eroforrastakarekosabb mint a windows szerver. Ha ez a celja, vagy
ilyenek a lehetosegei...

        Ãœdv
         NagyJó