2009. 12. 1, kedd keltezéssel 13.54-kor Administrator HMG ezt írta:

> 2009/12/1 Nagy József <nag...@t-online.hu>
>         > Mivel a célgép nem egy erőmű linux-ra gondoltunk.
>         > :-)
>
>         De ugye ne gondolod komolyan azt, hogy ugyanarra a
>         teljesítményre a
>         Linux kevesebb powerrel képes.
>
> Melyik linux osszeallitas??
>
> Pld:
> 1. Grafikus windows server rendszer (akar csak egy regebbi pld w2000)
> 2. Linux, de egy server kiadas mondjuk grafikus felulet nelkul (akar
> naprakeszen)

A segítség kérő világossá tette, hogy kezdő a linux világában. Ha azzal
az elképzeléssel indul neki a linux installálásnak, hogy itt most csoda
fog történni és a linux OP-n futó programok sokkal gyorsabbak, sokkal
jobbak mint az MS-es társai akkor nagy csalódás fogja érni.
Ezek után a linux-ról az lesz a véleménye, hogy..

Pedig ugye mi tudjuk, hogy ez így nem igaz.
Mint ahogy te is írod,

Na igen, de idáig el kell jutni a linux rendszer megismerésében.

>  Es akkor nagyon-nagyon lecsupaszitott minden - de mukodik!

Én tehát azt tartom, hogy inkább korrekt infót adni és ha ezek után még
mindig kíváncsi az illető, akkor Linux-os lesz.

Ãœdv
  NagyJó