Üdv,

2009/12/10 Molnar Peter <moln...@afg.sulinet.hu>:
> Hello!
> Igen am, de ha megnezted a masik kellemes kedvezmenyes arat, akkor az bizony
> 3-
> 4-szer annyi volt mint a VB.
:)
Felpiszkáltál, megnéztem.
Az eredmény:
A VB csomagokat ad, csomagáron.
Ha neked pont annyi géped van, mint amekkora a csomagméret, akkor (sem
teljesen) igaz az állításod.
50 gépes VB annó bruttó 24.875 volt. Egységár 50 gép esetén 497 Ft,
szemben a KAV 1315 Ft-jával, ami nálam 2,6-os szorzó.
(37, vagy annál kisebb gépparkra a szorzó lemegy 2 alá.)

A 200 gépes VB licenc bruttó 56.125 Ft, a gépenkénti egységár 281 Ft,
a KAV 100 feletti egységára 1181, a szorzó valóban 4,1.
Csakhogy nincs olyan sok 200 gépes iskola, a Gauss-görbe teteje nem 200-nál van.
Nézzük önkényesen az átlagnak tekinthető 100-as értéket.
Az egységár 56.125/100=561 Ft - a KAV-nál ez 1181 Ft, így a szorzó 2,1 volt.

> Igy most lehet, hogy van ugyanannyiert Kapersky-d,
Nem _lehet_, hanem biztos - korrektek voltak, és tényleg annyiért adták.

> de kerdes, hogy jovore hajlando leszel-e 3-4-szer tobbet fizetni erte,
> vagy visszatersz a VB-re.
Ha megkérdeznek, hogy szerintem a stabil működés megér-e kb. _kétszer_
többet? én igent mondok.
Az ig. nevében nem tudok nyilatkozni.
A visszatérés veszélye mindaddig fennáll, amíg a főnökök el nem kezdik
kiszámolni, mennyibe kerül egy esetenkénti váratlan üzemkiesés, és meg
nem nézik, hogy egy évben hány ilyen fordul elő az egyik és a másik
esetben.
Most megkapták a házit, lehet számolniuk - jövőre kiderül, mennyit
fogott rajtuk a lecke.

> En szivem szerint nem valtogatnam a keresoket evente.
Bizalmi / biztonsági termékről lévén szó, maximális egyetértésem.
De ilyet nem jókedvből tesz az ember, hanem igen gyakran kényszerből,
lévén, hogy bizalmi / biztonsági termékről van szó ;)

Üdv:
MT