Szóval a Taninform.

Ahhoz, hogy a Taninformot rendesen használják meg kellene ismerni. Az
sem lenne hátrány, ha valakinek már van integrált software-es
tapasztalata.
Ha ez nincs, akkor bizony bonyolult és értetlenkedik a T.felhasználó,
hogy...
Minek kell a könyvtár modul használatához felvinnem az Intézményben lévő
helységek adatait ??

Nagyon erre utal a megemlített problémád is:

> pl amikor a gyerekhez szülőt akartunk kapcsolni és a szülőt
> már külön felvittük, akkor egy listából kellett választani, de ha
> több azonos nevű szülő volt, akkor nem tudtad, hogy melyik
> az akit ki kellene választanod, és egyebek...)

Én a Taninformban a lekérdezéseket keveslem egy kicsit és azt hogy
hiányzanak a dokumentációból azok az eset leírások, amelynek alapján a
tapasztalatlan felhasználó lépésről-lépésre megismerhetné pl: a
törzsadat felvitel menetét. Az előző problémára visszatérve, a szülők
adatait elkülönítve a gyerektől felvinni nem szerencsés. Ezt a gyerekkel
egy időben kell felvinni.

Mivel ez nem "egy" program, hanem egy modulárisan felépített rendszer,
amelyben sok program van "egy" keretbe illesztve, így a problémák is
halmozottan jelentkezhetnek a felhasználóktól. A Taninform 2005-ben
debütált. Öt év nem egy nagy idő egy ilyen rendszer életében.
Ha valaki mindenképpen meg akarja oldani a saját intézménye informatikai
adat tárolását, akkor a Taninform a felépítését tekintve, egy korszerű
program. Az a fejlesztőkön és az agilis elhasználókon múlik, hogy
mennyire lesz napra kész.

NagyJó