Sziasztok!

Rendszergazdaként az iskolatitkárnak segítve használtuk, aztán sok minden
miatt, maradtunk az általam szerkesztett adatbázisoknál és excel tábláknál.
Közben volt egy szépséges ketex is, amiről azt hitték az igazgatók, (nem akarok
senkit megsérteni) hogy program, közben egy excel munkafüzet volt különböző
védelemmel ellátva, szép színesen...

Egyébként a KIR mellé minek még egy nyilvántartás, ha azt megtanulnák jól
használni, akkor éppen elég lenne mellé még egy elektronikus napló, de nálunk
ugye az egyszerü nem elég, régen papírhegyeket gyártottunk, most programokat
(néha feleslegesen)

Ãœdv: Erzsi

Amikor 2005-ben meg kellett venni ezt a szoftvert, akkor igazgatóként
kezdtem használni (kb legalább 5 éves más integrált szoftveres
tapasztalattal). :(((

Agilis felhasználó lett volna, mert két kolléga napokat töltött a
rendszer kiismerésével. A fejlesztőket nem tudom, mert nem
nagyon lehetett velük kapcsolatba lépni (tel, e-mail: nincs válasz)
Aztán hagytuk, két év ment el a kísérletezgetéssel,
közben jött a KIR, és kétszer nem csináltuk meg az adattárolást,
mivel a KIR-ből dolgoznak másol (minisztérium, fenntartó), ezért
az maradt.

Bocs, hogy hosszan válaszoltam!

Németh Sándor
Ajka