Főnököm ma a kezembe nyomott egy paksamétát a tágyban jelzett címmel, hogy
nézzek utána, és mondjak róla véleményt.Ahogy látom, az Albacomp tanulói laptop
(pontosabban netbook) csomaggyjáról van szó, amely tartalmazza a tanulói és
tanári gépeket, a töltő-tároló szekrényt, meg routert stb. Árakat viszont nem
látok. Maga a tanulói laptop Activa Standard Mobil Classmate PC névre hallgató
valami Atom 1,66 processzorral, 1 Gb Rammal, 160 Gb winchesterrel, viszont Win
7-tel. Ez így nem meredek egy kicsit? Ahogy nézem, optikai meghajtó nincs
benne, akkor szükség estén hogyan telepítek programokat? Kapok majd egy
kiépítési útmutatót, és csináljam meg én, vagy amikor -majd- kihozzák az egész
cuccot, akkor szépen nekiállnak szerelgetni. Az az igazság, hogy nem nagyon
foglalkoztam ezzel a TIOP 11stb. dologgal, mert nem nagyon értek vele egyet De
attól félek, hogy a végén az én nyakamba szakad (ez is).

Borsa Géza