2010.09.17. 23:38 keltezéssel, Borsa Géza írta:

tartalmazza a tanulói és tanári gépeket, a töltő-tároló szekrényt, meg
routert stb. Árakat viszont nem látok.

Addig nem idegesíted magadat legalább, hogy azon az áron mennyivel jobbakat vehetnél :)

Maga a tanulói laptop Activa Standard Mobil Classmate PC névre hallgató valami
Atom 1,66
processzorral, 1 Gb Rammal, 160 Gb winchesterrel, viszont Win 7-tel. Ez
így nem meredek egy kicsit?

Én kaptam belőle 32 db-ot 512 RAM-al, szerencsére XP-vel,
és melléjük két tanári laptopot (Albacomp Activa Standard Mobil Diablo)
ezeken Vista van előtelepítve.
Ezek a tanulói gépek egyébként a hatvanas évek eleji Kékes tévére emlékeztetnek kinézetre, tépőzárral ráaplikált műbőr fogóval :)

Ahogy nézem, optikai meghajtó nincs benne,
akkor szükség estén hogyan telepítek programokat?

Vásároltatsz egy külső USB-s DVD írót melléjük.

Kapok majd egy kiépítési útmutatót, és csináljam meg én,

Kiépítési útmutató nélkül fogod megcsinálni, ugyanis nem adnak semmit :)

vagy amikor -majd- kihozzák az egész cuccot, akkor szépen nekiállnak
szerelgetni.

Ide futárszolgálat szállította, azok pedig nem szerelgetnek :)

Az az igazság, hogy nem nagyon foglalkoztam ezzel a TIOP 11stb. dologgal, mert
nem nagyon
értek vele egyet De attól félek, hogy a végén az én nyakamba szakad (ez is).

Valószínűleg így lesz.

--
     Üdvözlettel, Nágel István
        http://www.mixat.hu