Hello!

Nem Esélyegyenlőségi Nyilatkozat véletlenül?

Mert annak arról kell szólnia, hogy a laptopot majd oda fogod adni Eminens Ernőnek épp úgy mint a HHH-s Braun Gazsinak vagy az SNI-s Huncut Henriknek és a kerekesszékes Guruló Gergőnek is.

--off
Mondjuk komoly aljasság egy ilyen tisztán adminisztratív dolgot egy rendszergazdára bízni. Én lehet írnék egy cron szkriptet az illető főnök gépének (és mélyen hallgatnék róla), hogy random(5min) időközönként random(120sec) ideig ne tudjon netezni, vagy induláskor dhcpn kapna egy a.b.c.d/random(24,32) maszkot, erre simán rá lehet fogni, hogy rossz a gépe. Kivéve akkor, ha egyébként a pályázattal kapcsolatos feladatokra plusz pénzt kapsz. Szerencsére az én főnököm okosan bele szokta ír(at)ni a pályázatba az ilyen adminisztratív költségeket ha lehet, és precízen ügyel rá, hogy az kapja meg a zsetont aki elvégzi a munkát, vagy az kapja meg a munkát, aki egyébként a zsetont. Ha viszont a főnököd egy SNI-s 3Zs-s (Zseton Zsebrerakó Zsarnok), akkor részvétem.
--on

Egy szó mint száz, erre a pályázati kézikönyv mellékleteiben szokott lenni minta. Beleírod a suli adatait, és az orra alá rakod, hogy írjad alá vazze! Csak ha ennyire ostba/NemÉrdekli akkor valószínűleg a többi papírmunka is le lesz passzolva neked, v. valamely kevésbé szerencsés kollégádnak.

CsIP