már több kábelt próbáltam és a kapcsolatot érzékeli mert villognak a
ledek ahogy kell és tálcán is eltűnik a piros x-es kis ikon ha bedugom
a kábelt.
önmagát pingeli a gép.
Ha netán a hálózati kapcsolat beállításainál lett volna elbarmolva
valami akkor is egy 2008-as image-t töltöttem vissza! Abban biztos jó
volt. Ez az egész mizéria a múlt héten kezdődött.

2010/11/10 Hambuch Gabor <hamb...@w5.hu>:

> Hülye kérdés, de hátha: a win észreveszi a kapcsolatot? Tehát látja, hogy be
> van dugva a kábel?
> Találkoztam itt a suliban olyan gép+router párossal, amik egy hálókábellel
> összedugva egyszerűen nem látták egymást. A kábel is jó (máshol tökéletesen
> megy), a router is (más géppel tökéletesen megy), és a gép is (más routerrel
> tökéletesen megy). Ez a gép+router páros (több kábellel is kipróbálva)
> viszont még a kapcsolatot sem látja (a led sem világít a gépen sem, és a
> routeren sem.
>
> --
> [...]

Robert