From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Zsolt Nagy
Sent: Wednesday, January 19, 2011 9:44 PM
To: Techinfo
Subject: Re: taninform + kérdés

van igazság ebben is:

Szerintetek mikor felhasznalobarat egy program?
Mikeppen lehetne objektiven merni ezt?
Lehet ezt merni egyaltalan?

Udv:
Molnar Peter 36209149514
http://www.petersoft.hu

de vannak amik elég bénán működnek:

pl: tanulók személyi adatainak szerkesztésénél miért nem lehet a kívánt
tanulót egy szűrővel elérni

pl beírnám Szabó Ádám és kiadna 5-öt belőle nem mind a 850 gyereket kellene
végig palettázni

vagy esetleg lehetne 18. életévet betöltötte szűrést csinálni, esetleg
osztályonként stb

de ha kér az ember tőlük semmi válasz

Üdv:

Zsolti