>És mivel az adatbázis a taninform-nál van, nem biztosított
>hogy szerződésbontás utána kiadja azokat.
>De ha ki is adja nincs program amivel folytatni lehetne a munkát.
>Illetve ha a cég valamilyen okból megszűnik jogutód nélkül,
>akkor az adatbázisokkal mi lesz ?
Szerintem ezt a jelenleg ervenyben levo szerzodesek leirjak.
Olyan nagy gond nem lesz, hiszen, amit lehet kinyomtatnak  naplobol, igy a
rogzitett adatok meg lesznek, csak nem gepen.
Amivel rosszabbul jarnak, hogy ha statisztikai adatot kernek toluk az elozo
evekrol, akor nehezebb lesz osszeszedni adatbazis es program nelkul.
Udv:
Molnar Peter 36209149514
http://www.petersoft.hu