Sziasztok!

Két éve sokat szenvedtünk a tanulói véleményezéssel - a
minőségbiztosításhoz kell, minden tanuló minden tanárról kitölt egy
kérdőívet, ami kb. háromezer kérdőív.

A kérdőíveken csak X-elni kell (soha-néha-mindig), akkor a
leggyorsabbnak úgy tűnt a feldolgozás
(utólag vontak csak be a folyamatba, amikor már adottak voltak a
kérdőívek), hogy Excelbe két nagy
egész számmá konvertáltunk egy kérdőívet (1-2-3=soha, néha-mindig))
Ez humán interfésszel ment, egyik diktált, másik pötyögött.

Idén próbálok előre gondolkodni, hogy hogyan lehetne könnyebben.

Nyerő ötlet szerintem, hogy töltsenek ki webes kérdőíveket.
A vezetőség attól tart, hogy így alacsony lesz a válaszolási
hajlandóság, (mert délután kéne szabadidőben kitölteni)
meg ráadásul én meg közben egyetemre járok, tehát időm sincs
fejleszteni egy ilyent,
úgyhogy ez valószínűleg a következő felmérés módszere lesz majd.

Papír alapú módszer kell. Lapadagolós szkennereink vannak, tehát a
módszer valami olyasmi lenne, hogy a tanárkód-osztálykód
ki lenne töltve, a többit a diákok X-elgetik, utána szkenner
beolvassa, valamilyen űrlapfeldolgozó bekódolja, onnan már könnyű.

Nem kell feltétlenül OCR-funkció, a tanárkód-osztálykód is
konvertálható űrlapkockák X-elésére.

(Amúgy ha beválik, akkor alkalmas lehet tesztek gyors javítására is)

Némi webes kereséssel az alábbi űrlapfeldolgozókat találtam (mindegyik
ágyúval verébre esetnek tűnik):
EvaExam, FlexiCapture, Documents_for_Forms.

Valami tapasztalat ezekkel kapcsolatban? Vagy van olcsóbb-egyszerűbb?

Üdv!: Szilárd