Üdv!

> Nyerő ötlet szerintem, hogy töltsenek ki webes kérdőíveket.
> A vezetőség attól tart, hogy így alacsony lesz a válaszolási
> hajlandóság, (mert délután kéne szabadidőben kitölteni)
> meg ráadásul én meg közben egyetemre járok, tehát időm sincs
> fejleszteni egy ilyent,
> úgyhogy ez valószínűleg a következő felmérés módszere lesz majd.

A diákokkal én úgy töltetném ki, hogy beterelném őket csoportonként. Persze
nálunk sem engedték így...
Kérdőívre meg vannak kész megoldások is - azt gondolom.

> Némi webes kereséssel az alábbi űrlapfeldolgozókat találtam
> (mindegyik ágyúval verébre esetnek tűnik): EvaExam, FlexiCapture,
Documents_for_Forms.

> Valami tapasztalat ezekkel kapcsolatban? Vagy van olcsóbb-egyszerűbb?

3 vagy 4 éve úgy csináltam, hogy írtam egy egyszerű Pascal programot, mert
pénzt nem áldoztak szoftverre. :(
Aránylag nagyra vettem a jelölendőt, a tesztek alapján 3 százalék alatti volt
a hiba. Pedig ott speciális esetek próbáltunk előállítani. Szóval
megcsinálhatod magad is, vagy egy lelkesebb diákkal.

Az igazgató szerint nemigen téved - állítólag egy osztályt ellenőrzött - más
meg a közelébe sem mehet... A beolvasással együtt 3 óra a kiértékelés
(2000-2500 lap között).

Üdv: Fodor Zsolt