On Fri, Jan 28, 2011 at 09:36:40AM +0100, Kunci wrote:
> Mit keres óra közben a gyereknél a bekapcsolt mobiltelefon? Kötve
> hiszem, hogy egy 6-18 évesnek fontos, sürgős, életbevágó dolgot kellene
> ÓRÁN telefonon keresztül megbeszélni, elintézni, megosztani.

Ez igaz, de se jogod, se lehetőséged nincs megakadályozni.

> Szerintem már az első napon fel lehet hívni a gyerekek és a szülők
> figyelmét arra (házirendben rögzíteni és ha szükséges külön az
> ellenőrzőbe beíratni), hogy órán nem csak nem illik de nem is szabad
> bekapcsolt telefonnal részt venni. Ha mégis ott és úgy marad a gyereknél

Azt persze lehet, de jó nagy hülyeség olyan szabályt hozni, amit
gyakorlatilag lehetetlen ellenőrizni és így betartatni. Főleg
a diákok és szülők számára teljesen értelmetlennek látszó tiltást.

> akkor óra végéig kobozza el a tanár. Persze most jön az, hogy ehhez
> biztosan nincs joga a tanárnak de erre azt mondom: jelentse fel
> bíróságon emiatt a szülő vagy diák a tanárt -ha neki megéri évekig a
> bíróságra járni-!

Neked kéne többet és a végén Te szívnád meg.

--
PTG
I Know A Joke!!