2011.01.28. 11:16 keltezéssel, Szucs Sandor (Taszi) írta:
2011.01.28. 10:35 keltezéssel, Kunci írta:
Nem maga a telefon jlenti a gondot az ma már természetes, hogy van hanem az óra alatti bekapcsolt állapot. A színházban/moziban sem kapcsolja ki előadás alatt?

Az Intelligens Igen/ A Béna Bunkó ott sem!

Nálunk is bejön több egyetemet végzett kollégánál, hogy tanári értekezlet és nem némitja el a telefont!

Nálam a srácoknál a példamutatás a fontos

1.) Akkor fogyaszt ételt italt a teremben amikor én
2.) Elnémítja a telefont és szünetben rendezi le a dolgait úgy ahogyan én teszem 3.) Sem whiskeyt sem kokaint nem fogyasztunk az órán ezt meghagyjuk a VV műsorvezetőinek.
4.) Nem dohányzik senki az intézmény területén hiszen én sem teszem...

Asz hiszem ez lehet a személyes példamutatás első foka, a lépcső meg igen magas...De legalább elkezdjük.

Maximálisan egyetértek!!!