Tisztelt Listatagok,

Message: 20
Date: Thu, 19 May 2011 20:10:38 +0000
From: Farkas Gábor<fark...@iszkg.sulinet.hu>

kerestem ezt a részt a licence szerződésben, hogy "FŐ feladata a Microsoft felé
szoftverjogtisztasági adatok közlése, és úgy MELLESLEG antivírus szolgáltatásokat is
nyújt".
>Igen, tökéletes a meglátásod, ez volt a hiba.
 Az vetted, hogy miket emeltem ki? Ezt állítottad, és erre a forrásra
hivatkoztál, azért
  kerestem benne ezt. Bocs.:)
OK, semmi baj.

A Techinfó témáit tanulmányozva azt tapasztaltuk, hogy a sulinet rendszergazdái
biztonsági
szoftvert keresnek otthoni célra, és ennek során kiemelt fontosságú paraméter
az ingyenesség.

Cégünk elgondolkodott a problémán, és úgy döntött, hogy május 25. szerda
délután 12 óráig
1 éves működést lehetővé tevő, 1 gépes, jogtiszta F-Secure Internet Security
2011 licencet
adunk nevezett körnek, biztosítva a feladat szempontjából fontos paramétert, az
ingyenességet.

Feltétel:
- Iskolai alkalmazott Techinfó listatag kérhet
- e-mailenként 1 adható
- az igénylés a Techinfóra bejelentkezett e-mailcímről küldött, "Ingyenes FSIS2011
igény" tárgyú, saját név+iskola OM azonosítója tartalmú levéllel történik.
- hamis adatok esetén nem adunk szoftvert, de kártevő kódot sem küldünk.

Kedves Gábor,
Ha a Listagazda a fenti tartalom miatt letilt a listáról, akkor úgy vélem,
elkezdhetsz gondolkodni.
Ha nem tilt le, akkor a világ rendben halad, szeretettel várjuk a listatagok
igénylő leveleit.

--
Üdvözlettel:
Simon Gábor