Sziasztok!!!!

Csak hogy beleszoljak...

Asus 10" strapabiro (tobb evesek is vannak), de lassu a diszkje sinte minden valtozatban.
Samsumg, lehet, hogy ua van benne mint a tobbiben, de egy hulladek.
Acer Aspire One 11" Teljesen jol megy mar vagy ket eve, napi hasznalatban. Az egyszeru felhasznalo sem nyekereg a kis betuk miatt...

Az 1024x600-as felbontas szerintem egy nagy kalap .... Semmi nem fer el rajta. (es mindegy hogy 10" vagy 11") Az fel HD felbontas nekem tok jo 10"-ban, de aki meglatja azonnal menekulore fogja!

Egyebkent Dell mini Inspiron 1012-t hasznalok mar lassan 1 eve. Tettem bele SSD-t a toltot pedig elfelejtettem. W7, MacOS, es Squeeze is fut rajta. De ez mar igy kicsit huzos...

Udvozlettel:

Erno
(rR)

Játékoknál valahogy csaltak, mert nem full directx9 -es a gma3150-es.
Valamelyik shader verziót nem támogatja.

FL