> A tanárokat nem kérdezzük, mert nem vagyunk Gazdag Pesti iskola aki kidobhat
> az ablakon több milliót valami OS-re,
> mert ugye az új gépeken - nétélleg - NINCS frissitési alap.
-Pedig adott pénzügyi kereten belül is vannak alternatívák. Az egy
éves Acer 10" netbookom 80eFt volt egy éve XP-vel. (Mi persze 110-ért
vettük, mert központosított közbeszerzés ugye - de most is szinte csak
Windows 7 Starter-rel együtt árulnak netbookot, és 80eFt-ról indul az
ár)

Tehát én két alternatívát kínálnék a tanárnak: ebből a pénzből
Windos-os gép + ilyen hardver jön ki vagy Linux-os gép + olyan
hardver, melyiket választod. Bár rövid keresésem alatt a netbook
kategóriában nem is találtam olyant, amit Windows nélkül adnának.

Üdv!: Szilárd