Azt tudom, hogy volt már téma. Ne egyetek meg :)

Az hogy milyen rendszer lesz az még a jövő zenéje. Amin eddig gondolkodtam:

Mit hagytam ki?

1, - saját szerver, saját net, de milyen sávszélesség kellene nekem?

                - házon belül van a szerver (adatbiztonság)

                - házon belül biztos nincs sávszélesség gond

                - venni kell egy szervert

                - internetes vonal költsége, milyen vonal?

                - nekem kell üzemeltetni gépet is, oprendszert is, szoftvert
is

                - mi van leállás esetén, a suliba elég hiányos a környezet,
nincs szerverszoba nincs szünetmentes

2, - szerverbérlés

                - sokba kerül?

                - sávszélesség biztos elég

                - nem nagyon van szerverleállás

                - a gépet karbantartják helyettem

                - ha virtuális szerver akkor elég a kapacitás?

                - biztonság?

                - ha nincs net akkor nincs elérés / ez megoldható dupla
internetes előfizetéssel /

3, - tárhelybérlés

                - csak speciális szoft működik

                - biztonság?

                - csak a szoftot kell karbantartani

                - nem nagyon van szerverleállás

                - ha nincs net akkor nincs elérés / ez megoldható dupla
internetes előfizetéssel /

4, online enapló szoft a szolgáltató szerverén

                - biztonság?

                - nem kell semmit karbantartani

                - ha nincs net akkor nincs elérés / ez megoldható dupla
internetes előfizetéssel /

                - sebesség?