Szia

Tavaly nyáron játszottam ezt a mókát. Gondolom utánanéztél az áraknak. Ha
gigabites lan-t szeretnél a gépeidnek, akkor mindegyikhez cat6 kanóc a
minimum. Nálunk szintén 4 terem + irodák (az ötödik terem épülőben).
1,2Milliót kaptam rá, ebbe kellett a szervert is belezsúfolni, kanócok,
csatlakozók, aktív eszközök, rackek... Ráadásul ha a falban nincs
gyengeáramú kiállásod akkor csatornázás. (drága és parasztos, illetve azzal
csak szívsz)

én egy hasonlót gondoltam ki

R1 (szerver szobában)
     -Géptermek rack (sw2, sw3...)
                    -munkaállomások
     -emeletek rack (sw6, sw7)
                    -tantermi végpontok

A switcheket tényleg ne kösd sorba, ha lehetőséged van rá. (A 70 m-es
"szabállyal" meg ne foglalkozz, 112m-en húztam kanócot, tökéletesen jó).

üdv: Zoli

Ja és Edimax tipusú sw-t felejtsük, csak szívok vele...