Üdv!

> Tavaly nyáron játszottam ezt a mókát. Gondolom utánanéztél az
> áraknak. Ha gigabites lan-t szeretnél a gépeidnek, akkor
> mindegyikhez cat6 kanóc a minimum.

A gigabithez a cat5e a minimum - rosszul tudnám?

Figyelj oda, hogy az aljzatok is ahhoz illeszkedők legyenek.

>  rackek... Ráadásul ha a falban nincs gyengeáramú kiállásod akkor
> csatornázás. (drága és parasztos, illetve azzal csak szívsz)

Ha most építed ki, akkor túlméretezés! (Akkor már oda is végpont, ahova csak a
jövőben tervezitek. A kábelcsatornában maradjon még bőven hely.)

> A switcheket tényleg ne kösd sorba, ha lehetőséged van rá. (A 70 m-es
> "szabállyal" meg ne foglalkozz, 112m-en húztam kanócot, tökéletesen
> jó).

Ha valaki kiépíti, akkor arról nem készülhet megfelelő jegyzőkönyv, hiszen
szabványon felüli. A szabály nekem megint csak 90+10-ként rémlik, van valami a
70 méter kapcsán?

Üdv: Fodor Zsolt