Lehet mi vagyunk speciális eset, de néztem gyakorlatban mindkettőt. Koliba
cat5e van áthúzva, mivel az erek közt nincs távtartó, nagy az áthallás,
100-nál jobban nem ment (nagy iso-k, tesztként). A csatlakozók már nem
annyira számítanak. 5-ös-el szereltem. A patch panelek cat6-ok, fali
aljzatok cat5. Rövid távon megfelelhet az 5e, de 40m felett már kiütközik a
különbség. Igaz ha távtartós cat6-os kanócot veszel, azzal nehezebb
dolgozni, csatornában rémálom lehet. Nálunk falba húztam...

üdv