2011.08.09. 9:49 keltezéssel, Zoltán Kurucz írta:

Ismerkedek a sulix szerverrel. Sikeres telepítés után egy xp-s klienst
gyorsan hozzá is adtam egy új teremhez a dhcp csoportoknál 172.16.2.x
Utána tesztfelhasználó kreálás, beléptettem domainba a gépet,

Tudnál segíteni win7 beléptetésével kapcsolatban?

felhasználóval belép. Eddig szuper, azonban a kliensen nincs net. A
proxy, pingre válaszol, illetve elérem az admin felületet is belő
hálóból, ha lekérdezem a felhasználó tulajdonságait, írja is a default
beállítást, hogy net engedve proxy-n keresztül. Szerverről van forgalom
a külvilággal. (sulinetes vonal, router mögött vagyunk).

Firefox-Eszközök-Beállítások-Haladó-Hálózat-Kapcsolat-Beállítások-
Proxybeállítások automatikus felismerése a hálózatban.

--
     Minden jót kíván Nagyapó