Üdv!

    - a felületen, a Számítógép/Domain menüben lehet azzal szöszölni,
    hgy proxytlan címeket vegyünk fel: Számítógép/Domain - Proxy -
    Szakértői beállítások - no_auth: url_regex Szerkesztés. Ez viszont
    mindenkire vonatkozik, terembeli helytől függetlenül.

  itt a kliensek ip-címeit pötyögöm be?

https://195.199.148.236
windowsupdate.microsoft.com
http://update.microsoft.com
http://update.microsoft.com/*
microsoft.com
download.windowsupdate.com
www.download.windowsupdate.com

Nekem ilyenek vannak az elején, az MS-esek a kliensek frissítéseihez lettek, így kérés-kérdés nélkül jönnek rá a patchek. Az első meg a naplónk... Szval valhogy így.

    A groups tartalmazza azokat a közös csoport-, osztálymeghajtókat,
    ahova a csoport közösen tud dolgozni, úgyhogy azt javaslom nem
    kiszedni a mount-olandók közül...

ezt tapasztaltam, mert időközben rájöttem, hogy nem root-ként voltam :)
viszont szeretném, hogy a gyerkőc csak a saját mappája tartalmát kapja
montolva. Ok nincs joga piszkálni a többit, de nem is kell látnia.

Azért én óvatos lennék ezzel. Nálunk volt saját, groups, all és software. Utóbbi kettőt szedtem le, aztán az all visszament r-x joggal.
A gyakorlat azt mutatta, hogy:

- a kollégák küldtek ezen keresztül is nyers feladatokat, mintákat a gyereknek (nem csak a beépített fájlküldőn keresztül; - az intelligensebbje ezt használta egymás közti (nem-dolgozat) fájlcserére, vagyis mentesült a fészbúk, iviv, és email-használat... - dolgozatnál meg a hostnév-userrel be lehet lépni, akkor nem látja a saját mappáit.

Szóval én a sajátot és a groups-t hagynám - de Te tudod... :-D

Gyuri
Gyuri