köszi megvan, de szült még 1 kérdést: hogy tudom kilőni a proxy
autentikációt, helyesebben ha már bejelentkeztem, akkor ne kelljen
bepötyögni ismét a felhasználónevet és jelszót, ha jól értelmezem a cache
eléréshez kell neki
xp kliensel próbáltam, de az oldalukon kint van egy reg fájl amit hozzá kell
adni a regisztryhez és elméletben ok lesz 7-es kliensel is, délután
kipróbálom ha lesz időm

köszi