Üdv!

> (Vagy míg Hábel György vissza nem jön nyáriszünetről :)

Megszólítva érzem magam... :-)

;)

Bocs, hogy még a Seychelle-szigeteki nyaralásodon sem hagyunk békén :)

Mennyé' mán', az a könyökömön jön ki... Idén nagyobb kalandra adtam a fejem: Magyarország!!! Huhhh, öcsííííím.... :-D :-)

1. Sulixerver telepítésekor hogy helyes beírni az iskola nevét és a
domaint?
Az én esetemben Iskolanév: Mikszáth, Domain: mixat.sulinet.hu,
vagy Iskolanév: mixat, Domain: sulinet.hu?
Én az első verziót válsztottam, helyesen tettem?

Becsszó: fogalmam sincs. De én is az elsőt írnám be.

2. Külső IP-nek az egyik eddig nem használt közhálósat adtam meg,
így most kívülről elérem a http://www.mixat.sulinet.hu/ címen,
ahol is bejön a SuliXerver alapértelmezett kezdőoldala,
Innen a következő oldalak érhetők el:
SuliXerver csoportmunka és adminisztráció titkosított kapcsolattal:
https://sulixerver.mixat.sulinet.hu/sulixerver_login.php
Kérdésem az lenne, mit kell tennem, hogy ez a cím,
-ami belső hálóból tökéletesen elérhető- kívülről is működjön?

Biztonság/Webelérés. Mi vagyon bepipálva...?

3. Sulix Professional 5.0 telepítés utáni első indításnál
a "Hálózati bejelentkezés használata" esetén mi a helyes szintaktika
"LDAP keresés alap-DN dc= " és az "LDAP keresés ldap:// " rovatokban?

Az utóbbinál a szervered IP-je, az elsőnél meg a domainnév - ha jól rémlik.

Most tényleg szabin vagyok, jövő hét szerdán kerülök be, addig csak ilyen emlékek vannak... Remélem, nem mondok túl nagy hülyeségeket.
Bocs.

Gyuri